Paris

Jag vill besöka Paris.
Jag vill bo på ett mysigt B&B och äta frukostbullar med marmelad på balkongen. Trots min enorma rädsla för höjder så vill jag se ut över Paris från den högsta punkten på eiffeltornet och känna mig mer levande än någonsin. Jag vill åka på en båt i kanalen och se alla vackra hus som ligger precis där vattnet slutar och land tar vid. Att gå runder på gatorna och hitta små smultronställen är också en dröm, att få se gamla hus och uppskatta allt det vackra.
Att få kyssa någon i en gränd en kväll påväg hem från en pubrunda. Att känna en varm famn varje morgon och varje kväll, att inte vara ensam.

Jag vill vara lycklig i Paris.



weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0