thoughts

Jag är en tänkare. Jag tänker överallt, hela tiden - ibland precis lagom, oftast lite för mycket. Varenda liten sak analyseras i mitt huvud och jag skapar ett slags kaos trots att det kanske bara handlar om en bagatell. Sådan är jag, en tänkare i allra högsta grad.

Just nu tänker jag faktiskt inte så mycket, konstigt nog. Jag har hamnat i en ovanlig svacka som jag inte riktigt är van vid. Ibland, väldigt sällan, så stänger min hjärna av och då blir jag helt blank. Klart att det fortfarande flyger runt en massa tankar men jag kan inte riktigt få ett grepp om dem. Jag ser dem genom ett fönster och jag vet inte riktigt om det är verklighet eller fantasi - det är bara konstigt.

Nu borde jag återgå till verkligheten, dock så trivs jag just nu mycket bättre i mina tankar.
De skapar ett kaotiskt lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0