black & white




För tillfället så ligger jag i sängen och myser,
tycker faktiskt att jag förtjänar det.
Snart ska jag gå en runda på stan,
måste hitta en födelsedagspresent till en av mina bästa vänner.
Hon ska nämligen har lite fest hemma i Malmö ikväll.

Utöver det så mår jag faktiskt ganska bra,
mycket bättre än vad jag har gjort på ett tag.
Jag har nu diagnostiserat mig själv då läkaren testade det jag ville
och det var faktiskt så att min sköldkörtel inte gör vad den ska.
Känns i alla fall bra att veta vad som är fel,
ska testa en medicin nu och se om den funkar.
Vi får hålla tummarna.

Annars så är det mycket som ska ske nu,
har nämligen beslutat mig för att göra en del förändringar.
Kan gå in på det mer ingående en annan dag,
känner mig inte riktigt sugen att skriva om det nu.

Btw ni undrar säkert varför jag inte har varit så aktiv på bloggen på sista tiden,
jag har nämligen hittat något annat som jag har förälskat mig i.
Min tumblr, den hittar ni HÄR!
Tycker att Tumblr är mycket mer i min smak än denna blogg,
things change.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0