Day 31 - a song from a band you hate


Snoop Dogg - ups & downs/bang out
Snoop har gjort bra musik med andra bra artister, fast när det kommer till det som han har framfört själv så förlorar han mig som lyssnare. Det är helt okej musik, och egentligen skulle jag inte vilja säga att jag hatar det han har gjort, men nu när jag blev tvungen att välja något så blir det han. Jag tycker inte att han har något att säga med sin musik och även om han har bra beats i musiken så är det inget som tilltalar mig.
Denna låt har jag bara valt på måfå, har bara hört den en gång innan. Har knappt någon koll på vad Snoop har gjort eller så, finner inget intresse i musiker som jag inte lyssnar på eller tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0