Saknaden skapar ett hål i mitten, där hjärtat en gång satt.






Känner mig inte riktigt hel, det är något som fattas. Glädjen börjar sakta försvinna, tina
bort. Hjärtat bankar inte lika ofta längre, det har stannat upp. Saknaden blir nästan för
mycket. Fyra av mina bästa vänner är inte här med mig. En av dem har jag inte träffat
på evigheter då hon lever sin dröm i ett varmt land på andra sidan jorden. De andra tre
är lite närmre, men det gör inte saknaden mindre. Det gör ont i hjärtat.

Fast snart kommer de hem en liten stund, när julen är här och förenar oss alla. Vetskapen
om det får mig att kämpa vidare, för jag vet att när de är hemma - då kommer vi sitta
och skratta åt precis allting och jag kommer känna mig hel igen. Om så bara för en liten
stund. Det kommer kännas tryggt, hemtrevligt och helt fantastiskt.

Fast just ikväll saknar jag dem extra mycket ♥

Kommentarer
Postat av: Emmylie

MIKA! jag saknar dig också :( :( <3

2011-12-14 @ 23:25:05
Postat av: mäjje

saknis<3

2011-12-15 @ 07:13:21
Postat av: stahaijna

mikiiis, jag vill mytta :( jag har sån galen hemlängtan <3

2011-12-15 @ 09:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0