Alla hjärtans dag.

04.15-07.00: Vaknade, klädde på mig, cyklade till gymmet, tränade, drog hem och duschade, åt frukost.
07.00-13.40: Såg Vakna med the Voice, gick till tåget, hade föreläsning, grupparbete, tog tåget hem.
14:30-18.00: Gick på stan, kom hem och såg film.
18.00-20.00: Dejt med Angelica. Vi åt gyros och pratade om allt viktigt och även om det som är lite mindre viktigt.
20.00-22.00: MYS!

Jag har faktiskt nästan haft en perfekt dag. Förutom att jag fick lite feber mitt på dagen så har jag njutit av varje minut. Att få börja träna igen var något av det bästa jag har varit med om - det var så sjukt skönt. Att sedan äta nyttigt och verkligen försöka följa GI igen - det gjorde allt ännu bättre. Kvällens dejt var helt perfekt och det är dagar som dessa som jag verkligen uppskrattar mina vänner och min familj lite extra mycket. Även om jag hade fått välja, om jag hade velat behålla dagen som den varit eller haft förhållande och gjort något romantiskt med min pojkvän, så hade jag nog ändå valt dagen som varit. Den har varit perfekt.

Glad alla hjärtans dag♥
& grattis Mamma som fyller år idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0