dagen efter

Igår var jag på fest hemma hos Marie, en ganska underbar person som går i min klass. Det blev en ganska lugn fest och sedan ett väldigt kontigt besök på Kings Head. Jag vet själv inte riktigt vad jag höll på med men jag skyller på Marie då hon försökte fylla mig med en massa godheter innan vi gick ut. Fast jag hade riktigt roligt och jag gör gärna om det igen, dock så är denna dag möjligvis den segaste på länge.
Jag är bakis och sugen på gyros, och eftersom jag har en underbar pappa så ska vi köra och köpa gyros sen efter vi är klara hos min bror. För det är just där jag sitter nu, hemma hos min bror och ser skidor. Pappa och Kim klipper varandra medan jag sitter här med ett glas vatten och försöker bli människa igen.
Det går väl sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0