lördag

Som nästan alla vet så ska jag festa ikväll - har inte festat till det på riktigt sedan nyår och det ska vi nu fira. Jag har blandat ihop lite shots, sen har jag en flaska vin som ligger i kylen. Jag tror verkligen att denna kväll kommer bli helt fantastisk - eller jag hoppas på det i alla fall.

Sen får vi se vart jag hamnar, det är Öja ikväll men jag vet inte riktigt om jag är så sugen på det. Fast det var längesen jag var där och jag är faktiskt riktigt sugen på att dansa. Sist jag var på Öja så hade jag riktigt roligt, som man kan se på bilden nedan. Det var i juni när Elin tog studenten. Jag vill verkligen ha precis lika roligt denna kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0