lördagsmys

Igår var jag hemma hos Emmylie och hade myskväll med henne och Izzy. Vi körde nästan genom halva stan eftersom alla ville ha olika saker, vi såg på melodifestivalen och dissade det mesta eftersom det bara har gått utför för den tävlingen på sista tiden och vi pratade om allting mellan himmel och jord.
Ja, det var en väldigt mysig kväll.
Dock åt jag allt för mycket, både morötter och dippa & nötter och frukt, vilket gör att jag nu måste cykla till gymmet och träna bort det kilot som jag har gått upp sen igår. Det känns inte så bra, inte bra alls om jag ska vara ärlig. Fast jag älskar att träna så det gör inte så jättemycket när allt kommer omkring. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0