PEPP!

Ikväll kommer tre vackra och väldigt bildade damer hem till mig. Kvällen kommer bestå av goda drinkar, mycket prat och förhoppningsvis en del dans också. Jag ska inte sticka under stolen med att jag även hoppas på att hitta någon söt pojke som kanske vill bjuda mig på en drink eller två. Fast även om jag älskar att festa så finns det inget bättre än att komma hem efter en natt på dansgolvet och få lägga sig i sin underbara säng och bara somna innan man ens har hunnit ta av varken klänning eller sminket.

Just nu kan jag dock inte tänka så mycket på varken dans, killar eller fest eftersom mina vänner kommer om sju timmar och jag har fortfarande inte tvättat klart, städat, diskat, duschat, handlat dricka eller valt ut vad jag ska ha på mig ikväll. Jag känner mig stressad redan nu. Men jag kommer antagligen uppdatera lite senare, känner redan nu hur peppen flyger genom kroppen och jag vill bara ramla dåliga gatan fram(något som min lilla älskling brukar sjunga)

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0