sleepy


Egentligen så skulle jag kunna formulera något fint och coolt om att jag är on top of the world ikväll, jag har precis ätit en riktigt god och avancerad middag och nu ska jag njuta av all energi jag har. Fast jag har varken tid eller ork att försöka försköna min dag - jag är så under the world man kan komma, jag har precis ätit två halvråa korvar med tzatziki som jag gjort själv och just nu känns det som om klockan är 01.10 - inte 19.10, så trött är jag.
Även om jag har haft riktigt roligt på praktiken idag så känner jag mig nu som en sunkig person som luktar för mycket konstigheter. Funderar på om jag ska se en film på datorn och bara krypa ner i fosterställning för att stanna där hela kvällen och natten - eller så går jag bara och lägger mig. Får fundera på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0