Ångest.




Här har ni två foto från min studentvecka,
första är från studentdagen - andra från lärarmiddagen.
Jag får ångest när jag ser foto som dessa, men speciellt dessa två berör mig.
Gud vad jag kände mig söt under denna tiden. Till och med vacker.
Vad hände?
Mormor dog, jag gick in i en depression och började tröstäta.
Jag gick ner ungefär 30kr innan studenten, men de har jag gått upp igen + lite till.
Det känns hemskt att jag har svikit mig själv på detta sätt.

Jag vet inte om det beror på att det är studenttider igen,
eller om jag bara är i rätt fas i livet - men nu har jag börjat komma igång igen.
Jag vill må bra, jag vill att min kropp och själ ska ha det bra.
Därför har jag börjat träna igen, för att må bättre.
Och det funkar redan, efter bara två dagar. Nu hoppas jag att jag kan hålla detta,
men det tror jag - för jag ska lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0