lever jag?



För tillfället så kan jag inte gå eftersom jag har sjukt ont under mina fötter.
Fast jag får skylla mig själv, jobb i två dagar + lite fest igår. Inte så smart.
Dock så ångrar jag inte att jag hängde på igår, det blev en sjuk kväll. Sjuk.
Jag brukar ha roligt när jag umgås med mina vänner men gårdagen var speciell.
Jag vet knappt själv vad som hände, förutom att alla som var med gjorde kvällen underbar.

Nu ska jag vila lite, är ledig imorgon och på fredag.
Detta innebär att jag ska ligga på stranden om det är fint väder,
åka in till Malmö om det är molnigt och städa om det regnar.
För en gångs skull har jag en plan. Det känns bra. Riktigt bra.

Hoppas att ni njuter av sommaren.
Silar sand genom tårna. Badar tills både fingrar och tår är som russin.
Låter solens värme stråla på er. Men även njuter av skuggan ibland.
Dricker kalla drycker och dansar tills fötterna knappt orkar med längre.
Jag hoppas ni njuter. För det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0