Speciell för mig.

"Mika. Du är speciell för mig.
Varje samtal med dig är speciellt.
Jag vill somna i din famn.
"

Även om detta sms inte kom från den jag ville ha det från mest, så blev jag ändå glad när jag fick detta. Det kom från en vän som förmodligen var lite för berusad för sitt eget bästa. Men som många andra så vågade han skriva detta då, något som han i vanliga fall inte skulle våga säga. Det var ärligt och snällt - precis som alla andra sms han skickade inatt.
Det värmer att veta att jag faktiskt betyder något för någon, även om den jag verkligen tycker om inte känner någonting för mig. Detta gör mig glad. Trygg. Och lite småkär. Inte i mannen som skrev detta, men inte själva orden som får mitt hjärta att må bra. Han är en bra vän, denna man. Någon som har lyssnat på mig så länge vi har känt varandra, verkligen lyssnat. Som en äkta vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0