Day 13 - Turn on's and off's


weheartit.com

Ed Westwick, på bilden ovan, har mycket av det som jag är svag för hos killars utseende. Håret, längden och läpparna är de tre saker som jag faller för när det gäller utseendet. Det ska vara långt ruffsigt hår som man kan dra fingrarna genom, läpparna ska vara fylliga och kyssvänliga och killen ska vara längre än mig.
Fast egentligen så är utsidan inte en lika stor turn on som insidan. Om en kille har humor och är lättsam, öppen men ändå lite hemlighetsfull, låter mig vara självständig men ändå visar att han finns där när jag behöver honom och om han förstår vilka relationer jag har till nära och kära - då hade jag fallit för honom direkt.
Sedan handlar det faktiskt även om klädstilen också, jag gillar när killar vet hur de ska klä sig. Ljusa chinos, röda converse och en simpel skjorta - eller mörka jeans, svarta converse, en vit skjorta och en svart smal slips. Åh gud, det är sjukt snyggt på killar. Kläderna gör mannen, till viss del är det faktiskt så.

Något som jag verkligen inte klarar av hos killar, som verkligen är stora turn off's, det är när killen är för dominant och vill styra mig. Även om han vill veta vad jag gör precis hela tiden, och vill träffa mig dygnet runt. Sedan är det inte kul om killen är för svartsjuk, visst är det lite charmigt om man märker att killen är lite svartsjuk men ibland kan det bli för mycket. Något av det värsta jag vet är när killar inte har en bra hygien, det är nog den största turn off för mig - om en kille inte är fräsch, i brist på andra ord. Sedan handlar det mycket om en balansgång - man ska vara unik men ändå inte för annorlunda, ibland är lagom riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0