Day 22 - Your least favorite song


Crystal Castles - Baptism
Att hitta en låt som jag inte gillar var riktigt svårt. Jag brukar faktiskt inte lyssna på sånt som jag inte gillar och om jag någon gång hör något jag inte tycker om så lyssnar jag aldrig på det igen. Därför har jag egentligen inte någon låt som jag inte tycker om, ingen jag minns i alla fall.
Fast denna låt är verkligen ingen favorit, tycker rösten påminner om en påtänd Barbie - något som enbart ger mig huvudvärk. Nu säger jag inte att Crystal Castles inte är bra, jag älskar faktiskt vissa av deras låtar. Tyvärr kan jag inte säga det om denna, tycker inte alls om den.
Så för tillfället är detta den låt jag tycker minst om, av de jag minns. Kan dock påpeka att jag har ett minne som en dement 80-åring.

Kommentarer
Postat av: Emmylie

Neeeej Mika!! denna är sinnessjukt bra! att dansa som fan till i en svettig källare fylld med folk!

2011-03-31 @ 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0