Day 9 - If the world were to end tomorrow, what would you do with the remaining time on earth?


Om jag bara hade haft en dag kvar på denna jord, då hade jag gjort det bästa av den dagen. Jag hade umgåtts med min pappa och mina bröder nästan hela dagen. Jag hade även berättat saker som jag egentligen inte vågat berätta, speciellt för människor som betyder väldigt mycket för mig. Jag hade erkänt min kärlek till mannen jag håller av, bara för att få det sagt och inte ångra något i efterhand.
Egentligen så hade jag inte velat göra något radikalt utan jag hade varit nöjd med att sitta och titta på solnedgången och veta att jag faktiskt inte ångrar något med mitt liv. Att känna mig nöjd med det jag har gjort är väldigt viktigt, att veta att jag har varit så bra jag bara kan som dotter, syster och vän.
Det är vad som betyder mest i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0