Familytime

Sitter just nu hemma hos min bror och får hjälp med lite saker på datorn. Känns verkligen som om jag har lärt mig tusen nya saker om datorer och tekniska saker. Jag har säkert glömt hälften tills imorgon fast jag är ändå väldigt tacksam för det jag faktiskt har lärt mig. Terese, som hjälpt mig väldigt mycket med bloggen idag, är en riktigt bra lärare. Och min bror, han är som han är - men han hjälper mig när jag behöver det.

Nu sitter vi och lyssnar på lite Melissa Horn och bara umgås. Det är kvällar som denna, med min bror, som gör livet lite färggladare. Även om vi bråkar ibland så är jag glad att jag har honom. Detta är äkta syskonkärlek.

Snart kommer pappa, sen ska vi iväg och handla lite mat. Vi ska faktiskt beställa - gyrossallad för att fira att det nu har blivit helg. Gud, jag älskar verkligen helger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0