kiss me



weheartit.com

Att få ligga bredvid någon i sängen och känna hjärtslagen från någon annan, att få en lätt kyss bara för att det ska vara så och att helt enkelt få känna sig älskad. Det är vad jag saknar mest just nu - närhet. Jag vill vara nära någon, känna andetagen i nacken under natten när vi ligger och sover. Vakna upp till ett "god morgon" från någon som gör mig lycklig.

Egentligen behöver jag inte ens det.
Att bara få veta att någon tycker om mig eller tycker jag är vacker - det räcker långa vägar. Fast det är ändå den fysiska närheten som jag saknar mest. Den som håller hjärtat och passionen vid liv - närheten som får en att se färger istället för gråa nyanser. Just den.

Kommentarer
Postat av: Cassie

Fysisk närhet är A och O! Och jag håller med dig. Att vakna bredvid den som gör en lycklig...Det finns nog inge bättre!

2011-03-06 @ 18:35:46
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0