Koppen-plugg



Agens, koherens, relationskompetens, asymmetriska- och symmetriska relationer - det är bara några få av de ord som som jag lära mig inför tentan. Fast idag har jag börjat och jag måste erkänna att det faktiskt går helt okej. Det blev grupparbete på Koppen idag, vilket var väldigt lyckat. Annika, Kathe och Cornelia gick vid halv tolv medan jag och Marie stannade kvar en liten stund till. Fast en liten stund blev till fyra timmar - tänk som tiden går. Kan bero på att Fredrik kom vid ett och sedan kom David och Tobbe vid två.

Fast det har varit en riktigt bra dag och jag tackar alla som gjort den så rolig. Kan också påpeka att Marie, på fotot ovan, har världens härligaste skratt. Det smittar av sig och det slutade med att vi skrattade som aldrig förr medan en flicka med en korg på huvudet gick förbi fönstret. Ja, ibland är livet riktigt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0