inspiration.










pics; weheartit.com

Är riktigt sugen på att fotografera, vet dock inte riktigt vad eftersom mina tankar bara
flyger runt och gör mig förvirrad. Därför försöker jag att hitta lite inspiration. Dessa foto
hittade jag på weheartit(en sida jag älskar).
Det enda som fattas nu är modeller. Så om någon som läser min blogg vill vara modell
för mig så skulle jag bli riktigt glad.
Jag är inte världsbäst men jag vill gärna träna på
att fotografera. Det är bara att kommentera här på bloggen så kan vi säkert skapa något
riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Thess

du vet att jag redan sagt jag ställer upp som modell. men jag e kanske inte såå snyyyygggg ;)

2011-09-02 @ 08:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0