Jag går i vinterskor på hösten, alltid förberedd på storm.


"Jag kan sitta själv i parken
Tills solen har ändrat färgen i mitt hår
Jag kan offra allt jag har för ingenting
Jag sträcker mig så långt det går
Men jag behöver dig kom hit och rör om
Jag behöver nått att skriva om

Jag saknar dig mindre och mindre

Det kommer annat emellan och det är bra
Jag saknar dig mindre och mindre
Jag har glömt dig en vacker dag"


Melissa Horn's nya album har äntligen släppts! Jag har väntat på det riktigt länge nu.
När jag hörde henne för första gången så tyckte jag direkt att hon var en kvinnlig
motsvarighet till Lars Winnerbäck - det står jag fortfarande fast vid.
Hennes nya album är precis lika fantastiskt som det hon gjort innan, känns så äkta
och jordnära på något sätt. Sedan förklarar hon de känslor jag känner, de jag inte
kan förklara på egen hand.
Favoritlåten på albumet är helt klart den ovan, har inte riktigt kommit in helt i alla
låtar än. Tycker dock att Nåt annat än det här också är riktigt bra.
Behöver lite tid till för att lyssna igenom det.. Men ni borde checka in det, sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0