Orkanen.



I bakgrunden har ni min fina skola. Den skola som jag ska till idag för att påbörja ännu
ett år på en utbildningen som jag faktiskt tycker om och känner passar mig. Jag ska inte
sticka under stolen med att jag är nervös. Jag har hart ett tempo i sommar som inte alls
har haft med skolan att göra, därför är jag nervös för att min hjärna inte riktigt kommer
hänga med idag. Jag får helt enkelt hoppas på det bästa.

Tåget går 08.02. Att ens gå upp innan åtta känns jobbigt nu för tiden. Är så inställd på att
börja jobba halv tio eller tolv. Om man börjar då, då går man inte upp innan åtta.
Men det handlar om rutiner och efter en vecka så kommer jag nog hänga på ganska bra
med allt det nya. Jag håller tummarna för att detta året blir precis lika bra som det förra.

Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0