bakissöndag.



Nu sitter jag här, söndag, och njuter av tystnaden. Mamma jobbar vilket innbär att jag
har lägenheten för mig själv denna kväll. Jag sitter och funderar på helgens händelser
och det känns verkligen som om jag har fått perspektiv på en del saker. Igår insåg jag,
för första gången, att jag inte är samma människa jag var innan. Det är som om min
syn på livet har förändrats utan att jag har tänkt på det. Igår slog det emot mig, inte på
ett dåligt sätt - jag insåg bara att lycka inte längre betyder samma sak för mig som det
gjorde innan.

Denna helg har varit riktigt fin på väldigt många sätt. Jag har träffat Stephanie, som jag
har saknat mer än jag kan beskriva i ord. Jag har även festat lite och pratat med trevliga
människor som jag träffar väldigt sällan, ätit bakis-pizza med världens bästa Angelica
och sedan har jag även reflekterat och varit med mig själv. En fin helg.

Jag måste bara säga det att jag har många fina vänner, en av dessa är Angelica. Idag
när vi träffades var det precis som det alltid är - vi umgås, pratar och har alltid riktigt
jäkla roligt ihop. Hade något jag verkligen behövde prata om, som tyngt mitt hjärta,
och hon lyssnade verkligen på det jag sa och försökte ge mig råd. Jag vet inte riktigt vad
jag hade gjort utan henne. Sedan har Angelica världens finaste familj som har blivit lite
av en extrafamilj för mig. Var hemma hos hennes föräldrar idag och jag kan inte säga
annat än att jag älskar dem. De är snälla, givmilda och de behandlar mig som en del av
familjen - det betyder mycket för mig. Därför vill jag ge ett extra tack till Aggiie som
funnits där för mig nu när jag har mått dåligt. Hon är verkligen världens bästa vän.

Nu ska jag sluta vara så jäkla sentimental och återgå till tv-tittandet. Ska lägga mig tidigt
denna kväll, är trött och har ont i huvudet - får skylla mig själv eftersom jag drack för
mycket vin igår. Jag hoppas att ni har en fin kväll och att helgen varit bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0