Festligheter.












Här har ni mitt liv, ur iPhonens perspektiv, den senaste tiden. Har spenderat soliga
och varma dagar i Malmö, gråa solskensdagar i Ystad och de sista fotona är från helgen.
Var på Kingsan i fredags med Fia och Stefan. Stefan hade en liten återträff med sina
kursare och de frågade om jag ville följa med. Det var helt underbart, hade roligt hela
kvällen och jag skulle vilja påstå att det var en perfekt kväll.
Igår var jag hemma hos Angelica och firade hennes syster Rebecca. Rebecca hade
ingen aning om det och bara det var sjukt roligt. Kvällen var riktigt fin och det var
ett tag sedan jag skrattade så mycket. Idag är jag bakis, som ni ser på sista bilden,
men jag mår ändå bra. Det har varit en riktigt bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0