födelsedagsfirande.











Eftersom Angelica fyller år idag bestämde vi oss för att fira in det igår. Det var en helt
sjuk kväll, kan inte ens börja beskriva den i ord. Jag hade så jäkla kul att jag log hela
kvällen, natten och nu dagen efter. Vi snackade, spelade lite spel, lyssnade på musik,
sjöng lite och hade allmänt roligt.
Eftersom jag inte hade med min kamera fick min iPhone agera kamera. Ovan har ni en
liten del av kvällen - dock fastnade inte allt på foto. Jag är verkligen tacksam för att jag
har så fina vänner. Vi har redan börjat planera nästa fest som ska ske i min lägenhet
när jag har flyttat.

Nu ska jag blanda lite dippa + skära morötter, se på tv och njuta av kvällen. Trots
intaget av drycker igår mår jag ändå relativt bra - känns riktigt gutt! Jag hoppas att ni
har haft en fin dag och att kvällen blir lika bra.

Får även säga GRATTIS! till världens bästa vän som blir ett år äldre idag. Vet inte vad
jag hade gjort utan dig Angelica. Älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0