let it snow.


fler foto: theheartisarebel.devote.se

Det känns som om tiden bara flyger förbi. Nu är det april och tiden går fortare för varje
dag som går. Ibland hinner jag inte med, jag saktar in medan tiden fortsätter att flyga
förbi. Det skrämmer mig lite när jag tänker på det.
Fast även om det är april har snön inte lämnat oss. Har snöat hela dagen och jag ska
väl inte säga att jag klagar - jag tycker om snö. Det hade dock varit lite mysigt med lite
varmare väder. Trots väder gick jag och Marie ändå ut till Saltan för att se Gynningx2.
Carolina Gynning och hennes mamma ställer ut där nu under påsk och herregud vilka
talanger. Jag vill ha 90% av det som visades upp, fantastiska tavlor och skulpturer som
jag älskar! Funderar på att köpa en av tavlorna som jag blev lite extra kär i, ska fundera
på det.

Nu ska jag göra mig klar, sen är det dags att börja med maten. Ska ha lite påskmiddag
här hemma - pappa, Max och Kim kommer hit för att fira. Blir potatisgratäng, köttbullar,
prinskorvar, bröd, pålägg, en massa ägg och efterrätt på det. Sen ska jag hem till en
vän som har fest. Kommer nog också bli riktigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0