musik.


Maskinen - Framgång & Efterfrågan
The Shins - Port of Morrow
Armand Mirpour - Boy Will Sing For Directions Home
Little Marbles - Vi kan göra det hur du vill
Miike Snow - Happy to You

Kent - 999

Det är helt sjukt vad många bra album som släppts nu på sista tiden. Jag känner bara
extrem lycka, musik är något fantastisk och en dag utan musik finns inte för mig. Därför
känns det extra bra när jag nu hittat flera bra album som jag lyssnar på så ofta jag kan.
Ovan har ni de fem album som går på repeat på min spotify, sedan är Kent's nya singel
en stor favorit som spelas minst fem gånger om dag. Det är magi.
Om ni har tid över tycker jag ni ska lyssna på dessa album, det bästa med dem är att det
finns något för de flesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0