Hur du hanterar ett brustet hjärta, fem små tips.

1. Mys med valfritt husdjur, har du inget husdjur så tycker jag att du ska skaffa ett. Själv
har jag min lille Sheldon som älskar att trycka sin tass mot mitt ansikte när vi myser.
2. Lyssna på bra musik och dansa på ett torg som om du var helt ensam där. Precis vad
jag gjorde när Kapten Röd och Timbuktu spelade under samma kväll på Malmöfestivalen.
3. Häng med underbara vänner på uteserveringar för att protestera mot hösten som snart
hälsar på. Mitt favorithäng just nu är Skolgatans ölcafé i Malmö. BESÖK!
4. Läs roliga kontaktannonser i tidningen, skatta högt på offentlig plats och bry dig inte om
att folk tittar konstigt på dig när du gör det. Livet är skit men ändå levvärt, så lev!
5. SHOPPA! Att spendera pengar på kläder och annat som du "behöver" får hjärtat att må
lite bättre för en stund + att du får ta hem nya och fina kläder som du velat ha.
 
Här har ni fem små tips, alla är testade och de fungerar för mig. Även om hjärtat
fortfarande är itu så känns livet lite lättare - om så bara för en liten stund. Testa,
se om det funkar and let me know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0