Julafton 2012.

 
Från början skulle jag fira själv, med min söta Sheldon. Fast tillslut bestämde jag mig för
att fira med familjen. Det var en riktigt trevlig kväll med Benjamin Syrsa och hans vänner,
julbönen i kyrkan, god mat och lite UNO innan kvällen tog slut. Eftersom jag inte längre
tycker det är roligt att fira jul så var det trevligt att bara umgås, utan att det blev för "juligt".
 
Efter en kväll hemma hos mamma gick jag hem till världens bästa Sheldon och då fick
han sina julklappar. En borste, en klösbräda och en leksak med fjädrar. Nu är det bara
en sak kvar - måste in till Malmö och köpa hans försenade julklapp. Min putte förtjänar
bara det bästa!
 
Jag hoppas att allt andra hade en lika fin julafton som jag hade!
Från mig till er: God jul och en god fortsättning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0