tjugofyra timmar snö.

 
Snön har äntligen kommit! Trots att chansen för ett fall p.g.a isen är stor så skiter jag i
det eftersom snön är så jäkla fin! Och ja, en del av det har redan blivit slask - fast vad
gör det? Snön är ändå lika fantastisk!
Varje gång jag går ut så känner jag mig som ett litet barn, jag vill göra snöänglar och
låtsas att jag möter hela världen i ett snöbollskrig(jag vinner såklart!!). Ja, jag blir verkligen
ung när jag känner tusentals snöflingor landa på min kind - det är som om ett hemligt
löfte blir till verklighet.
Bilderna ovan är från första dygnet av snöfallet i lilla Ystad, var ute så mycket jag kunde
och njöt av friden som snön har tagit med sig. Det enda problemet är att jag, mentalt,
har tagit jullov men skolan är inte slut än. Fast jag överlever, det gör jag alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0