game of thrones.




Jag har blivit helt besatt av Game of Thrones. Såg första säsongen på mindre än två
dagar och nu går jag och längtar efter andra säsongen som börjar i april. Jag trodde
aldrig att jag skulle gilla en serie som denna, men är helt fast. Vet inte riktigt hur jag
ska förklara handlingen, därför är det bäst om ni ser ett eller två avsnitt - sen förstår
ni vad det handlar om. Kan dock säga att det inte är en serie för de yngre, är väldigt
brutal med ganska mycket naket och den är verkligen inte censurerad.

Ovan ser ni mina två favoriter i serien. Är lite småkär i mannen(Jason Momoa) och jag
tycker att kvinnan, Emilia Clarke, är en av världens vackraste kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0