some die young, but you better hold on.



Jag vet inte vart tiden tar vägen. Det känns som om jag gick upp för två timmar sedan
för att göra mig klar inför jobbet. Även om jag har jobbat i åtta timmar, hunnit se de två
sista avsnitten av Game of Thrones säsong 1(som btw är världens bästa serie, såg åtta
avsnitt igår och två idag - en helt fantastisk serie!) men det känns inte som om den tiden
har gått - det är helt sjukt.

Denna vecka är det ganska mycket som händer. Både i skolan och nu på jobbet i och med
att bokrean börjar imorgon. Det är jobb och skola som gäller hela denna veckan, känns
dock riktigt skönt eftersom jag älskar att ha saker att göra. Imorgon är det jobb som gäller
07-16(vi har dock öppet 07-19). Ni får gärna komma in och hälsa på, köpa lite böcker och
bara umgås. Faktiskt ganska många bra böcker detta året för riktigt billiga summor. Jag
har redan lagt undan fem böcker som jag ska ha. Ni kanske också hittar något som ni vill
ha - där finns verkligen något för alla.

Nu ska jag lägga mig, ska gå upp halv sex eftersom jag måste gå till jobbet kvart över sex då
jag ska vara där lite innan för att fixa innan vi öppnar. Hoppas på en väldigt bra dag, precis
som denna dag. God natt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej,

Jag fick intrycket av att du ska flytta? När och var i så fall?

2012-02-23 @ 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0