tomt.



Tänk om jag kunde vara såhär glad just nu. En vän sa till mig att jag såg lycklig ut på
detta foto - som om hela jag var nöjd med livet. Det kändes verkligen så också.
Nu vet jag inte riktigt vad jag känner. Är riktigt jäkla trött, precis som igår skulle jag
kunna gå och lägga mig nu. Somnade fullt påklädd i sängen igår lite innan åtta, vaknade
till vid ett och bytte om för att lägga mig igen - är trots det lika trött idag. Vet inte vad
min kropp vill säga mig, kanske att jag borde ta det lugnt? Att den inte orkar mer?

Jag har inte tid att ta det lugnt. Nu ska jag duscha, fixa mig, ta ett glas vin och lyssna på
musik innan jag ska iväg. Som mycket annat förväntar jag mig ingenting av denna kväll,
min fantasi har ändå förstört verkligheten för mig. Känner mig bitter och ledsen.
Allt är tomt, allting - även jag.

Jag vet att ni inte får något ut av att läsa detta, men om vi nu ska vara riktigt ärliga - får
ni någonsin det när ni läser min blogg?! Jag måste skriva av mig, få det ur mig. Annars
kommer jag bryta ihop. Jag klarar inte det, inte just nu, inte ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0