tre tips.

Revenge:

Jag har bara sett två avsnitt men det verkar lovande. Har inte riktigt kommit in i den men
som jag har förstått det handlade det om en kvinna som vill hämnas på några personer
eftersom de lurade hennes pappa. Den är både spännande, känslosam och verkligen i
min smak. Jag se några avsnitt till och se om det fortfarnade är lika bra. För tillfället går
serien på tv3 om jag inte har helt fel för mig, 21.00 varje torsdag.

Glee:


Ovan har ni en liten del från ett avsnitt. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna tycka om
en serie som Glee men jag såg två säsongen, ungefär 40 avsnitt, på mindre än fyra
dagar. Jag är totalt förälskad i varje karaktär och varje låt. För att sammanfatta serien
handlade det om några ungdomar som älskar att sjunga, de skapar en Glee-klubb och
trots motstånd från alla andra på skolan gör de något de älskar. Låtarna speglar
händelserna i serien och knyter samman handling med sång. Jag kan inte förklara i ord hur
kär jag är - älskar allt med Glee och jag tycker alla borde ge det en chans.

Pushing Daisies:

En man vid namn Ned kan väcka de döda till liv, fast om de han väcker rör honom igen
dör de förevigt. Om han sedan låter de han har väckt från de döda får vara vid liv i mer
än en minut, då dör något/någon annan. När hans ungdomskärlek blir mördad försöker
han lösa mordet och det får honom att bryta mot alla de regler som han en gång satt upp
för att inget skulle gå fel.
Jag har inte fått något grepp om denna serie och jag har ändå sett 20 avsnitt. Det är en
sockersöt fasad som på insidan innehåller mord, intriger och sång vid enstaka tillfällen.
Men jag tycker ändå detta är en serie att se, jag gillar verkligen att den är annorlunda
och inte alls vad man förväntar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0