kursstart.



Idag har jag varit på min första lektion detta året. Det känns riktigt konstigt att vara tillbaka
på Orkanen efter denna lilla ledighet som jag har haft. Eller egentligen har det inte varit
någon ledighet - men nu i slutet av vår b-uppsats har jag och Marie inte varit på Orkanen.
Fast nu är det dags att komma igång igen, detta i en ny klass och i en ny grupp - måste
dock säga att det känns helt okej just nu.

Förutom skolan vet jag inte riktigt vad som händer, låter komiskt även när jag tänker på
det men just nu är det skolan och jobbet som gäller - har inte riktigt tid för något annat.
Sen måste jag erkänna att jag själv har valt att spendera mycket av min fria tid i ensamhet,
går inte riktigt att förklara det men just nu känner jag helt enkelt för att vara ensam.
Kroppen mår inte riktigt helt okej och min själ är inte hel - detta gör att jag inte riktigt
känner för att göra någonting. Jag vill helst inte tänka på det, därför ska jag återgå till
handboll och sen kallar sängen. Vi får se vad morgondagen har att erbjuda, jag är ledig
och vad som helst kan hända. Det enda planerade är en fika med Linn på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0