juni.

 
Att ha lite ledighet nu i början av sommaren har både varit bra och dåligt. Jag har fått
vila ut och fokusera på det som är viktigt i mitt liv just nu, av samma anledning har
jag dock fått för mycket tid till att tänka och analyser varje steg som tagit mig till just
denna plats. Känns som om jag håller på att bli lite smått galen.
Har dock hunnit med en del nu i juni, har bland annat varit på ölis i Malmö med kära
vänner och nya bekantskaper, haft myskväll hemma hos Frida med vänner och lekt
med Sheldon- som ni ser ovan.
 
Det känns dock skönt att få möjlighet till att jobba lite mer nu i juli. Ska jobba fyra
heldagar nästa vecka vilket känns helt fantastiskt. Jag tycker om att ha saker att göra,
känns som om dagen har lite mer mening då. Ska även ut och äta med pappa, Max
och kanske Kim nästa vecka - tycker om att vi gör saker ihop.
Och nu har det blivit juli vilket även betyder att jag fyller om om mindre än en månad,
får ångest när jag tänker på att det har gått ett helt år sedan jag fyllde år sist.
 
Nu ska jag se klart EM-finalen, där det precis blev 4-0 till Spanien, och sen ska jag
lägga mig - är riktigt trött efter en seg men mångfylld dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0