Sheldon.

 
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna älska någon eller något så mycket som jag
älskar Sheldon. Min Sheldon. Jag har alltid älskat djur men detta är något speciellt,
något som inte går att förklara. Han är min lilla putte, den som tröstar mig när jag
är ledsen och som förstärker min glädje.
Det bästa med varje dag är att komma hem och få mysa med honom. Att han alltid
springer till dörren när jag sätter nyckeln i låset, och att han inte slutar jama förrän
jag tagit upp honom i min famn, gör att jag vet att han älskar mig också.
 
Han är en av få stabila saker i mitt liv just nu, den som aldrig får mig att behålla
förståndet. Det låter konstigt men han är som mitt lilla barn - finns inget jag inte
kommer göra för honom. Han förtjänar bara det bästa och det är precis vad jag tänker
ge honom, han förtjänar ett underbart liv.
Sheldon är det bästa beslut jag tagit i hela mitt liv, när han flyttade in så fann jag en
ljusglimt som jag aldrig trodde jag skulle hitta. Fast nu är han här och jag värdesätter
varje dag jag får spendera med honom. Min älskade Sheldon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0