lediga dagar.









Nu har min sommar börjat, även om vädret inte riktigt håller med. Känns som om
dagarna flyter in i varandra, vet inte riktigt vilken dag som är vilken - kan blir ganska
förvirrande stundtals. Måste dock säga att det är ganska skönt att vara lite ledig nu
precis efter en relativt jobbig termin i skolan.
Det har snart gått en vecka utan förpliktelser eller måsten, känns både skönt och
lite jobbigt. Börjar bli lite rastlös om jag ska vara ärlig. Det är precis därför jag ska
förnya mitt medlemskap på gymmet - känner mig verkligen motiverad att ta tag i
träningen igen.

Även om jag varit ledig så har jag hunnit med ganska mycket. Jag har varit iväg
på äventyr med pappa, haft en liten photoshoot med Therese, firat Izzy's student,
festat med Frida innan Öja, mys med Sheldon och bara varit. På tal om Sheldon så
måste jag bara säga att han är världens gulligaste kille. Även om han använder mina
armar som klösbrädor så är han ändå underbar. Jag älskar honom mer för varje dag
som går.

Annars flyter allt på, lever mest. Livet är som det är, finns egentligen inget mer att
säga än just det. På sista tiden har jag fått en större insikt i vilka som verkligen är
mina äkta vänner, vilka som bara låtsas och vad som faktiskt betyder något. Jag har
börjat se allt ur en vinken som innan var helt obefintlig för mig. För första gången på
länge börjar jag bli lycklig. Lycklig på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Emmylie

<3

2012-06-15 @ 08:36:57
Postat av: emmylie

<3

2012-06-15 @ 08:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0