Me-time.




Idag har jag varit i Malmö med Marie, fikat med pappa i Ystad och haft liten ensamtid.
Det har faktiskt varit en relativt bra dag. Fast kvällen har varit hemsk, allt har gått emot
mig vilket gör att jag funderar på att säga "nej till livet" resten av veckan. Fast har både
redovisning, en ny kurs som börjar och jobb som måste skötas. Än kan jag inte ta ledigt.

Det har varit riktigt jobbigt nu på sista tiden. Det är mycket som händer just nu som får
mig att tveka på mig själv och de människor som finns nära mig. Egentligen finns det
inte mycket att säga förutom att livet verkligen har förändrats. Människor som jag aldrig
trodde skulle agera på ett visst vis har nu visat sin rätta färg. Det sårar men det är för
det bättre att det blivit såhär. Nu kan jag börja umgås med de som faktiskt värdesätter
min vänskap. Trots många tårfyllda nätter och förgörande tankar kommer detta nog
ändå sluta ganska bra. Eller jag hoppas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0