solsken.




Just nu lever jag i denna tröja - älskar den verkligen. Förutom att njuta av solskenet har
jag fikat med Annika(en vän), städat och nu väntar jag sällskap. Har faktiskt varit en
riktigt bra dag - om YIF vinner ikväll skulle jag vilja påstå att det varit en perfekt dag.

Att sitta på rummet, lyssna på Håkan och känna en glädje inom sig som man inte riktigt
kan förklara - det är väldigt speciellt. Även om jag är stressad inför tentor, försäkringar
och en massa annat känner jag ändå ett lugn inom mig som jag inte är van vid. Det är
kanske solen som får mig att varva ner - man vet aldrig.

Nu ska jag hänga in lite kläder, fortsätta sjunga med i nu kan du få mig så lätt och sen
får vi se vad kvällen har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0