vänskap.















Just nu saknar jag vissa människor så sjukt mycket.
Kan inte förklara det i ord. Men känslan av tomhet krossar mig nästan.
Här har ni några av de bästa och vackraste människorna som finns på denna jord.
Av olika anledningar har vi inte träffats på länge och det känns enda in i den bankande
saken som kallas hjärta. Jag vet att jag är sämst på att höra av mig och planera in grejer,
det är dels därför jag inte fått krama om dessa fantastiska människor på ett tag. Fast det
ska bli ändring på det, om jag så måste åka till både Borås, Albertslund och Sydney.

Det finns få människor som man kan kalla ens bästa vänner. Det är de personer som
finns där när man mår som bäst, men även när man mår som sämst. De människor man
kan skratta med, men som man även kan luta sig emot när man behöver gråta ut. Jag
är riktigt lyckligt lottad som har sådana fina vänner. Jag visar det kanske inte alltid, men
en del av mina vänner betyder precis lika mycket som min familj, de är min familj ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så valde du en skit dålig bild på mig också. men jag saknar dig !!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-07 @ 09:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0