parkhäng och solsken.





Våren är nog här för att stanna. Gårdagen var helt fantastisk och jag spenderade dagen
med Angelica i en park. Vi solade, pratade och skrattade en massa. Helt perfekt. Har
dock fått världens sjukaste bränna, hoppas att den lägger sig lite eftersom jag ser ut som
en riktig kräfta. Fast jag ska inte klaga, är glad för dagar då jag har tid att njuta av det
fina vädret.
Förresten hoppas jag på vackert väder imorgon, då händer allt på en gång. Jag ska till
IKEA med pappa, till Elgiganten med pappa och Kim och sen är det dags att flytta på riktigt.
Allt ska flyttas in i den nya lägenheten, vilket känns riktigt bra - har dock knappt börjat
packa än. Fast de som känner mig vet att jag gör allt i sista sekund.

Nu ska jag se lite tv, göra lite middag och sedan försöka packa några lådor. Vi får se hur
det går, har dock inget annat att göra denna kväll. Ni får alla ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0