party för två.

Herregud vad tiden går. Jag har knappt koll på vilken dag det är, när jag har skola eller
vad som sker i mitt liv. Jag glider med och försöker klara av varje dag som kommer och
utmanar mig. Måste dock säga att mycket faller på plats just nu, även om det är ganska
jobbigt med vissa saker måste jag ändå påstå att jag försöker se allt det positiva.
I lördags kom Emmylie hem till mig. Vi hade sedan länge planerat in en liten festkväll för
två, något som äntligen blev av. Vi var hemma hos mig, sen drog vi till Kings innan jag
följde henne hem. Det var verkligen en lyckad kväll, även om det blev lite för många
drinkar. Jag hade riktigt roligt och träffade även några underbara vänner ute, något som
var väldigt trevligt. En sjuk kväll som började och slutade på ett sjukt sätt. Ska dock inte
klaga eftersom Emmylie och jag alltid har extremt roligt tillsammans.
Vad händer mer i mitt liv då?
Jag vet knappt själv, har i alla fall varit i skolan idag och haft lektion - fick väldigt bra
respons på en inlämning vilket känns bra. Imorgon ska jag hem till en vän och titta på
några kattungar - om allt känns bra har jag kanske en inneboende snart. Jag hoppas
verkligen på det bästa - vill inte vara helt ensam hela tiden.
Nu ska jag städa lite, sen ska jag bara ta det lugnt - ska hem till mamma och hämta det
mesta av det som är kvar i mitt rum. Ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0