mina dagar.







I söndags började en ny del av mitt liv. Jag, pappa och Kim tog mina saker och flyttade
dem till lägenheten jag bor i nu. Det känns helt sjukt att bara tänka på att, att jag just nu
sitter i MIN lägenhet. Det är obeskrivligt.
Förutom att packa upp och fixa hemma så har jag ganska mycket i skolan nu. Snart är
sommarlovet här vilket gör att alla uppgifter som ska göras innan måste vara klara. Fast
just nu känns det ganska bra, trivs i min grupp och känner verkligen att allt kommer lösa
sig.

Känns som om livet bara flyger förbi, ibland hinner jag inte med. Dock känns det riktigt
jäkla bra nu. Jag kan göra precis vad jag vill och jag behöver inte tänka på det som tyngt
mitt hjärta de senaste åren. För många kan det vara svårt att förstå, därför går jag inte
in på detaljer. Men jag lever, för första gången på nästan fyra år behöver jag inte vara
orolig eller ha ångest för att komma hem. Jag kan göra vad jag vill, när jag vill, utan att
behöva tänka på vad någon annan tycker. Det är befriande. Jag är fri!

Nu ska jag se lite tv, installerade den innan idag - sen ska jag lägga mig. Imorgon ska jag
försöka städa undan det mesta som är kvar här hemma, sen ska jag träffa Marie och sen
får vi se om jag ska träffa Emmylie på kvällen. Jag tar allt som det kommer, det enda jag
vet är att jag ska till IKEA med Carina på fredag och sedan är det jobb som gäller på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0