dagarna går vidare.

 
 
 
Så, vad har jag hittat på med sedan jag skrev sist?
Jo, jag har festat en del. Har bland annat varit på en årlig halloween-fest där jag var svarta
damen/Satan/allt möjligt. Precis som alltid så hade jag riktigt jäkla roligt - jag är tacksam
för den gemenskap som finns i den vänskapskretsen. Sedan har jag även festat med några
från klassen - en kväll som slutade med många skratt och en liten bilfärd. Riktigt trevligt!
 
Jag har även haft tid för några fikor, de som känner mig vet att jag är en riktig fika-tant. Det
är mysigt och väldigt trevligt. Sedan har mitt favoritfik stängt, vilket gjorde att jag var där
nästan varje dag innan de stängde för gott. R.I.P Koppen! Herregud vad jag kommer sakna
det stället - enda sedan jag fikade där första gången så har jag älskat det stället. Sedan
har jag träffat väldigt trevligt folk där - folk som jag verkligen tycker om!
 
När jag har haft lite tid över så har jag fotat några vänner - i detta fall Emmylie och Frida.
Jag testar mest för att jag tycker det är roligt, att det sedan blir några bra foto - det beror
helt på modellerna! Vill ni se fler foto så gå in på: www.mikalundblad.devote.se
 
Även om tiden inte är min bästa vän just nu så har jag faktiskt hunnit klippa mig, det var
ett tag sen sist och kände för lite förändring - därför blev det lite färg också. Det har tagit
ett litet tag men nu älskar jag det. Var lite rädd i början eftersom det var lila i vissa ljus,
men sen accepterade jag det och nu är jag in love. Förutom håret så har jag införskaffat
ett nytt läppstift - lite chockrosa and I love it!
 
Annars har livet bestått av skola, jobb och många myskvällar. Så tråkig är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0