life as I know it.


 
Såhär ser mitt liv ut just nu.
Jag myser med Sheldon, som börjar bli riktigt stor, samtidigt som jag chillar i min säng
med bra böcker(är helt såld på Fifty shades-triologin just nu). När jag inte har suttit ensam
hemma har jag varit hemma hos min pappa och umgåtts med honom och min lillebror.
 
Har även spenderat mycket av min tid på Orkanen, har varit en del plugg och sedan har
jag träffat fina vänner. Har även insett att jag behöver köpa en helkroppsspegel, har blivit
lite för mycket toahäng för att checka att outfiten sitter som den ska. IKEA nästa!
Måste dock säga att jag är väldigt tacksam för skolan nu, har kommit in i ett flow som
passar mig väldigt bra - uppgifterna görs i tid och jag hinner med allt annat i livet också.
 
Eftersom jag inte har så mycket skola just nu gör det att jag har en del tid över för vänner,
tid som kanske inte funnits innan. Jag har umgåtts med vänner, festat som aldrig förr
och verkligen njutit av den tid som har varit min. Helt sjuka stunder som jag aldrig kommer
glömma - episka och fantastiska på samma gång.
Mitten av augusti tills nu har varit en av de bästa och sämsta tiderna i mitt liv. Det har
varit väldigt jobbigt att ta sig igenom denna tid men jag har överlevt och nu är jag redo för
en ny början. Jag har även varit med om helt underbara saker med fantastiska vänner
som gjort livet så mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0