en mysig lördag.

 
Idag har ledordet varit "mys". Först blev det en fika med pappa på förmiddagen, sedan
tog jag och Carina tåget till Tomelilla för att bli hämtade av Stefan som körde oss till lilla
huset på landet(Herr och Fru Bodströms vackra hem). Väl där blev det lite fika, mycket
prat och en massa mys. Vi lyssnade på musik, pratade om livets alla sidor och sedan
tittade vi även igen Fias hög av "ge bort"-saker.
Fler foto finns på mikalundblad.devote.se
 
Jag har verkligen tur som har så fina människor i mitt liv - som lyssnar och står ut med
alla mina konstigheter. De får mig att se livet ur nya perspektiv och jag är tacksam för
varje samtal som ger mig så mycket. De finns där när jag hör av mig och behöver prata
med någon, de får mig att le även under de tillfällen när jag mår som sämst och de ser
saker på sätt som jag aldrig ens reflekterat över innan.
 
Det har verkligen varit en fin dag med fina människor.
Tack till de som gjort denna dag så perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0