en helt vanlig och solig söndag.

 
Maj månad, herregud vad tiden går fort. Ibland hinner jag knappt med, som om livet bara
flyger förbi utan att jag är medveten om vad som händer. Fast lite saker har jag ändå
hunnit med på vägen. Jag har firat valborg med fina vänner och goda drinkar, som vanligt
blev det den årliga ölbrännbollen(som jag nu lovat att vara med på nästa år), varit ute i
solen och hängt i Sjöbo eftersom jag fortfarande har praktik. Det har även blivit en hel del
sport, både i form av handboll och fotboll. När jag har varit ledig så har Sheldon varit den
som jag spenderat tiden med - min söta lilla putte som har blivit stor.
Fler foto hittar ni på mikalundblad.devote.se - stället jag hänger mest på nu.
 
Nu ska jag bege mig ut och njuta av solen, sen måste jag skriva lite på examensarbete,
när man pluggar på högskolan är man aldrig ledig. Ikväll blir det mys hemma hos pappa,
ska laga mat till oss och sedan blir det Mästarnas Mästare på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0