jag hatar att vara sjuk!!

Just nu mår jag riktigt dåligt, kroppen strejkar verkligen. Precis därför blir det inget jobb för mig idag utan jag ska snart lägga mig igen. Jag ska försöka sova bort förkylningen, halsonten, hostan och huvudvärken - dock tror jag inte att det kommer gå så bra.

Jag måste i alla fall vara vaken tills klockan har blivit halv tio, måste ringa Kerstin och säga till henne att jag inte kommer idag. Det känns hårt att inte komma, fast jag har inte mått bra nu på tre dagar och jag har verkligen försökt jobba. Det har gått de andra dagarna men idag är en sådan dag då jag bara måste sova, sova och sova.

Ja, någon som har några bra kurer för att bli frisk?

Kommentarer
Postat av: sara

Äntligen fredag! Har du några planer för helgen??

Håller med. Jag har jobbat på förskola i några år ochd det är jättekul verkligen. Om jag skulle jobba i skola skulle jag föredra lågstadiet eller gymnasium...helst låstadiet tror jag.

2009-12-04 @ 09:12:29
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0